maandag 11 oktober 2010

Psychopaat

Blablabla, genoeg gezien. Dit is waar mijn stalker, Bert Brussen, dagelijks mee bezig is. Voor de duidelijkheid: ik ken deze persoon niet. Ik heb hem nog nooit ontmoet, nog nooit gesproken, nog nooit gezien. Ik heb hem nog nooit wat misdaan. Het enige wat ik deed was mijn recht op vrije mening gebruiken. Helaas dringt niet tot deze psychopaat door dat hij niet bepaalt wat en hoe anderen zich uiten. Wat moet ik denken van mensen die complete websites tegen me oprichten? Hoe vrij moet ik me voelen met de gedachte dat iemand al zijn tijd besteedt aan het volgen van mij? Hoe ziek is dit? En vooral: wat doe ik tegen deze freak? Wie kan me helpen? Hoe gevaarlijk is deze persoon?

(Zo, hoe klinkt dat: je eigen belediging aan je eigen adres?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten